Wędkarz majsterkowicz

W dniu dzisiejszym 15. 03. 2024 r. spotkaliśmy się na zajęciach naszej szkółki. Uczestnicy otrzymali broszurkę z informacjami dla początkującego wędkarza. Omówiona została zawartość naszej broszurki, a następnym tematem spotkania była problematyka majsterkowania i samodzielnego wykonywania różnych usprawnień sprzętu wędkarskiego..
Omówione zostało wykonanie podpórki do podbieraka oraz pudełek do haczyków i zestawu przyponów.

Kol. Marek Tews podzielił się swoimi doświadczeniami z łowienia karpi, doboru sprzętu i podał przykłady niespodzianek jakie mogą zafundować nam holowane karpie.

Podsumowaliśmy również wyjazd na Rybomanię 2024. Co zainteresowało osoby, które były na targach, co kupiliśmy sobie i już zaplanowaliśmy  wstepnie jak zorganizować wyjazd dla chętnych na Rybomanię 2025.

Kreatywność wędkarza, to nie tylko przygotowywanie przynę i zanęt, ale również udoskonalenie swojego miejsca połowu. Wykorzystujmy to co mamy pod ręką, wykorzystanie opakowań po zużyciu zawartości jest również ochroną środowiska. Zaprojektowanie i opracowanie swojego pomysłu daję taką samą satysfakcję jak złapanie ryby na przynętę lub zanętę zrobioną samodzielnie.
Zaprosiliśmy uczestników naszej szkółki na zebranie sprawozdawcze naszego związku, które odbędzie się w sobotę 23. 03. 2024 r. o godz. 12.00 w Żnińskim Domu Kultury.